VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Rádi cestujete? Využijte nové Moravia magazíny!

Morava - Zlínský, Olomoucký a Jihomoravský kraj zaplavila nová edice cestovatelských Moravia magazínů. Jedná se o kolekci pěti titulů, jejichž cílem je představit cestovatelské tipy ze Slovácka, Valašska, Hané, Zlínska a Luhačovicka a dále Mikulova, Pálavy a Lednicko - valtického areálu. Moravia Magazíny poskytují v celku na 600 stran poutavého čtení a pro čtenáře jsou k dispozici od května na informačních centrech a vybraných místech s vysokým turistickým potenciálem.

18.3.2016
SDÍLEJ:

Nová edice cestovatelských Moravia magazínů.Foto: DENÍK/archiv

Nejedná se o turistické průvodce popisující atraktivity v daném regionu. Moravia magazíny poutavým způsobem poukazují na vybrané cestovatelské zajímavosti a novinky. Největším rozdílem je především forma a obsah titulů, jsou to především příběhy lidí, institucí a firem z daného regionu, kteří svým umem a schopnostmi šíří slávu daného místa, produktu nebo služby. To je podstata projektu, ukázat sílu moravských patriotů a nadšenců, pro které překážky neexistují. Není důležité, zda se jedná o starostu obce, malou firmu, živnostníka nebo vyhlášeného podnikatele. Jsou to ale vždy lidé, kteří posouvají hranice svého oboru kousek dál. Najdete je všude, po celé Moravě, někdy jsou jejich úspěchy rychlé, ale většinou je to o velkém úsilí, odvaze, trpělivosti a vizionářství.

Nová edice cestovatelských Moravia magazínů.

Moravia magazíny si v dnešním digitalizovaném světě kladou ještě jeden cíl. Čtenářům chtějí přinášet zážitek z kvalitního, papírového, obrazového magazínu. V záplavě různých medií vyvolávají u čtenářů emoce z příběhů, profesionálních fotografií a grafické čistoty. „Jsme moc rádi, že projekt Moravia magazínů sklízí nadšené ohlasy u široké i odborné veřejnosti. Jdeme cestou velkých, přitažlivých fotografií, v tom je síla naší agentury a především díky tomu máme možnost ukázat Moravu v její plné kráse. Je to také šance ukázat lidem z daného regionu, co se děje na jeho druhém konci, kde je dobré se zastavit, co objevit a na koho mohou být pyšní", řekl ředitel agentury a vydavatel Moravia magazínů RNDr. Ivan Marek.

Magazíny jsou distribuovány zdarma na místech s vysokým turistickým potenciálem, jako jsou hotely, informační centra či výstavy se zaměřením na cestovní ruch. Důležitým distribučním kanálem jsou vlastní komunikační sítě všech partnerů projektu, kteří se v magazínu formou příběhů a fotografií prezentují. Moravia magazín má i pro fanoušky digitálních magazínů svou on-line prezentaci na www.moravia.tips, kde si magazíny můžete zdarma stáhnout.

Partnerem projektu se může stát téměř každý

Stát se součástí projektu a zajímavým způsobem prezentovat sebe a své konkrétní nabídky může prakticky každá obec, instituce, firma, hotel, cukrárna nebo třeba místní prodejce moštu, pokud je něčím jedinečný, zajímavý a spojený s danou oblastí. Více informací najdete na webových stránkách projektu.

Autor: Redakce

18.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Divácky nejoblíbenější je roztančená ulice. Všechny zúčastněné soubory projdou v průvodu Šumperkem, na několika místech se zastaví a zatančí či zazpívají. Obrovský úspěch sklízeli i tenečníci z Alžíru
65

Šumperské ulice roztančil folklor, z Alžíru, Francie i Číny

Jak reklamovat koupený dům či byt

Sulko začalo proti Přerovu parádně, potom se bálo o výsledek

Dvě červené karty a těsnou výhru fotbalistů Sulka nabídlo nedělní klání mezi Zábřehem a Přerovem. Domácí se sice v závěru strachovali o výsledek, ale nakonec první výhru v sezóně uhájili. Viktorie je naopak i po třetím kole bez bodu.

Mohelnice dala tři góly, přesto s Líšní doma neuspěla

Přestože v sobotním domácím utkání proti Líšni dali tři góly, tak neuspěli. Nově složený celek Mohelnice se na úvod letošní MSFL stále hledá, po třech duelech má na kontě jediný bod.

Mlynář musí mít sílu i umět seřizovat stroje. A být zároveň uklízeč

Stojím před masivním strojem, do kterého vede spousta trubek. Průzory vidím, jak se v nich posouvají zrna či létá šedý prášek. Mnohametrákové zařízení je právě v běhu. Kromě hluku o tom svědčí i chvění bytelné betonové podlahy. Stroj přede mnou je mlýn a tvoří srdce celé budovy biomlýna ve Starém Městě. Cesta od zrnka obilí k mouce je však mnohem složitější.

Losiny opět vítězně, Dubicko je stále na nule

Ani na třetí pokus se nováček krajského přeboru z Dubicka nedočkal bodového zisku, když prohrál na hřišti Velkých Losin. Lázeňský tým naopak uspěl potřetí v řadě.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení