VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vypečená reklama na chlebu přinesla podnikateli úspěch

Region - Reklama je všudypřítomná. Denně na nás působí tisíce reklamních sloganů a obrázků. Firmy se předhánějí v tom, kdo vymyslí zajímavější, vtipnější a účinnější reklamu. Richarda Plasguru napadla hodně zajímavá metoda. Reklamu umístil přímo na chléb. A ke všemu jedlou.

1.5.2013
SDÍLEJ:

Richard PlasguraFoto: DENÍK/repro

„Jsou to vlastně hostie s moderní grafikou, které se zapékají na kůrku chleba. Říkáme tomu "pěkně vypečená reklama", říká autor projektu, který ocenila porota soutěže Podnikavá hlava čtvrtým místem.

Většina reklamních etiket na chlebech v České republice je na chléb samotný. Vtip autorova nápadu spočívá v tom, že na chléb umístí reklamy i na jiné produkty.

„Často nám lidé nerozumí a myslí si, že v rámci našeho projektu propagujeme chleba jako takový, ale jedná se o reklamní kampaně na chlebech. Denně se dostanou do oběhu tisíce kusů. Z regálů cestují až do domu spotřebitelů," vysvětluje podnikatel.

Na chlebu tak najdete třeba reklamu na máslo či jiné potraviny. „Nechceme zacházet do extrémů, pneuservis na chlebu asi nenajdete," usmívá se Richard Plasgura.

A kde se vůbec celý nápad vzal? „Před dvěma lety jsem nastoupil jako obchodní ředitel v jedné pekárně. Tam jsem zavedel jedlou etiketu, abych podpořil prodej. Náš chléb měl vlastní logo v podobě etikety z jedlého papíru. Byl tak první svého druhu nejen v České republice," popisuje začátek celého projektu bývalý student Univerzity Palackého. A výsledky byly okamžité.

„Narostl nám prodej a ohlas ze strany veřejnosti byl velmi pozitivní," vzpomíná Plasgura.

Stejně jako ostatní soutěžící, i Richarda Plasguru posunula soutěž Podnikavá hlava zase o krok dále.

„Podnikavá hlava nás popohnala kupředu. Ale nejde jen o soutěž samotnou. Jde o spolupráci s členy Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého a jejich zkušenosti," vysvětluje mladý podnikavec. Pro ty, kteří váhají se přihlásit, má Richard Plasgura jednoduchý vzkaz.

„Nebát se a jít do toho. Soutěž vás donutí konečně připravit podnikatelský záměr a přenést vaše nápady alespoň na papír, kde mají nějakou váhu. Může to být první krok, jak opravdu začít," uzavírá své působení v soutěži pro začínající podnikatele. (kap)

Autor: Redakce

1.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Takhle to vypadá, když mají policisté den blbec.
AUTOMIX.CZ
45

Policie v nesnázích: kuriózní nehody strážců zákona

Ilustrační foto

Rozloučili jsme se

Víkend bude žhavý, po krátkém osvěžení se vrátí vedra

Teploty až 31 stupňů, ale taky místy přeháňky nebo bouřky, slibuje meteopředpověď na nadcházející víkend v Olomouckém kraji.

Radim Jirout: Vadí mi, že se teď z vody stalo politické téma

ROZHOVOR / Voda je v poslední době tématem, které hýbe Českem. Politici volají po návratu do českých rukou a zastavení zisků plynoucích do zahraničí.

Draci mají plán přípravy, ligu pak zahájí proti Kopřivnici

Druholigoví hokejisté Šumperku již znají plán přípravy i rozpis soutěžní sezóny 2017/2018. Na úvodní domácí zápas si však musí fanoušci Draků letos delší dobu počkat.

Zadržení pachatele a další ukázky. Policisté i hasiči se předvedli v Šumperku

Živo bylo ve čtvrtek 22. června dopoledne před šumperským hotelem Grand, kde se pro veřejnost konali ukázky integrovaného záchranného systému. Svou profesi představili policisté, hasiči i zdravotničtí záchranáři.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies