VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na poruchové lince chtěl volající řešit i erotiku

Když někdo volá o pomoc kvůli výpadku proudu, možná se mu v telefonu ozve právě ona. Ivona Novohradská řeší s kolegy v call centru v Zábřehu problémy s distribucí elektřiny ve většině Česka. Najdou se však lidé, kteří si poruchové číslo pletou s erotickou linkou.

30.8.2017
SDÍLEJ:

Ivona Novohradská pracuje jako operátorka v call centru ČEZ Distribuce v Zábřehu.Foto: Deník / Krňávek Petr

V nejvyšším patře budovy v Bezručově ulici se střídají dvě stovky operátorů. Dovolá se sem každý zákazník ČEZ Distribuce, který chce nahlásit výpadek elektřiny, potřebuje zaplombovat rozvaděč nebo zaizolovat vedení na fasádě svého domu. Ivona Novohradská za směnu odbaví okolo tří desítek hovorů a obdobný počet e-mailů a dalších požadavků. Pokud ovšem nenastanou prudké bouřky nebo vánice.

„Při větších poruchách odbavujeme hovor za hovorem. Při nedávných bouřkách na Náchodsku a Trutnovsku bylo ve frontě neustále třicet, čtyřicet lidí. Osobně jsem v ten pátek končila směnu se sto dvaceti vyřízenými hovory,“ popisuje svou práci devětadvacetiletá žena.

V call centru pracuje téměř čtyři roky a za tu dobu dokáže odhadnout, z které částí země člověk volá. Podle způsobu mluvy pozná zákazníky z Ostravska. Lidé z okolí Prahy zase bývají netrpěliví. Během několikahodinové poruchy volají i několikrát a ptají se, kdy už bude závada odstraněna. Jinde mívají obyvatelé opačnou náturu.

„Při předchozí kalamitě na Moravě mi volal zákazník, kterému nešla elektřina skoro dva dny. Ptal se, kdy odhadujeme spuštění. Když jsem mu řekla, že na opravě pracujeme, ale odhad nám technici nesdělili, jen se ze sluchátka zezadu ozvalo: No tak si otevřeme další flašu,“ popisuje jeden z humorných telefonátů operátorka.

Na svém kontě má i méně příjemné zážitky. Třeba, když jí zákazník se zoufalstvím v hlase sdělil, že se asi zastřelí. Jejím kolegům zase opakovaně volal člověk s erotickými požadavky.

„Volal převážně v noci na nepřetržitý provoz. Nejspíš si nás spletl s nějakou placenou linkou. Vedení nás na to upozornilo a doporučilo nám způsob, jak hovor decentně ukončit,“ popsala operátorka s tím, že tento člověk už volat přestal.
Vyřešit se podařilo i problém zoufalého zákazníka.

„Týkalo se to nějakých faktur. Řešila jsem to na více odděleních několik dní, ale povedlo se. Pán mi poděkoval a přežil,“ uzavřela Ivona Novohradská.

Autor: Petr Krňávek

30.8.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Poláci lákají mladé na Jesenicku: Pojďte studovat k nám

Filtr pevných částic.
AUTOMIX.CZ
3

Filtry pevných částic pro nafťáky zlevňují. Alespoň u některých značek

Rozloučili jsme se

Týdenní informační servis pohřebních služeb ze Šumperska a Jesenicka.

O legendární a magické Sanatorce vyšla kniha

Grafička šumperského vlastivědného muzea Michaela Stuchlá je spoluautorkou čerstvě vydané knihy mapující bohatou historii bývalého plicní léčebny, které nikdo neřekne jinak, než Sanatorka.

Fiat po smyku vletěl do fabie, její řidičku vezli do nemocnice

Škodu za čtyřicet tisíc korun způsobil v Zábřehu dvaašedesátiletý řidič, který ve středu 20. září po poledni usedl opilý za volant vozu Opel Astra.

Ženu na chodníku smetlo auto, když stála u branky domu

Šofér hyundaie zřejmě nedával pozor a najel na chodník, kde smetl sedmdesátiletou chodkyni. Náraz ji odhodil na silnici.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení