VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Řidiče štvou hrby u přejezdů. Firma je bude muset odstranit

Bludov – Železniční přejezd mezi Bludovem a Postřelmovem u Habermannova mlýna patřil k těm nejlepším v okrese. Přejíždět ho povolenou padesátikilome­trovou rychlostí nebyl žádný problém. Od podzimu loňského roku tady ale dostávají tlumiče aut pořádně zabrat. Může za to vysoký asfaltový hrb.

16.1.2016
SDÍLEJ:

Kvůli vysokým prahům na přejezdech u Habermannova mlýna a bludovského nádraží trpí tlumiče aut. Řidiči tudy musejí zpomalit na třicet.Foto: DENÍK/Michal Krestýn

„Ten přejezd mě vážně štve. Je tam doporučená rychlost třicet, ale i to je docela dost. Přejet se dá jenom krokem. Nevím, kdo takový paskvil vymyslel," stěžuje si Miroslav Pavlík, který tudy projíždí každý den do práce.

Podobný názor mají i mnozí další řidiči.

„Myslel jsem si, že je to kvůli tomu, aby tady řidiči zpomalili, protože padesátku přes přejezd dodržoval málokdo. Ale asi to tak není, protože to by byl retardér i z druhé strany od Postřelmova," dodal další motorista Petr Malina.

Ještě větší hrb vznikl u přejezdu mezi Bludovem a Sudkovem u bludovského nádraží. Tady značka dokonce třicetikilometrovou rychlost přímo přikazuje.

Nekvalitní práce

Vysoké prahy u přejezdů nejsou z bezpečnostních důvodů jako zpomalovací prahy. Jde o výsledek nekvalitní práce firmy, která na podzim pracovala na rekonstrukci železniční trati z Bludova do Hanušovic.

„O problému s vysokými prahy u přejezdu u Habermannova mlýna víme. Oprava železniční trati, při níž prošly rekonstrukcí i přejezdy, byla investicí Správy železniční dopravní cesty. Budeme požadovat po firmě, která tuto investici prováděla, aby přejezdy opravila," sdělil Martin Smolka, šéf olomoucké správy Ředitelství silnic a dálnic, která spravuje silnici první třídy mezi Zábřehem a Šumperkem.

Motoristé se ale nápravy dočkají nejdříve na jaře. V zimě se totiž tyto práce provádět nedají.

„Po firmě budeme chtít, aby přejezd uvedla do náležitého stavu ihned, jakmile to klimatické podmínky dovolí," dodal Martin Smolka.

Modernizace železniční trati mezi Bludovem a Hanušovicemi je největší investicí do kolejí v tomto úseku za několik posledních desetiletí. Začala loni, kdy dělníci položili nové koleje a opravili trať mezi Bludovem a vlečkou Olšanských papíren. Na jaře budou práce pokračovat na zbývajícím úseku do Hanušovic.

Autor: Michal Krestýn

16.1.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

zahradní kuchyně

Vařit můžete i pod širým nebem

Ilustrační foto

ON-LINE o pivu. Ptejte se ředitele pivovaru Holba

Vedra vrcholí. Na víkend spadne teplota o 10 stupňů

Uprostřed týdne dosáhnou tropické teploty v Olomouckém kraji vrcholu, pak se začne ochlazovat. Víkend by měl být výrazně chladnější a pod mrakem.

Altán se do Smetanových sadů v Šumperku nevrátí

Lastura, cirkusový stan, zastřešené dřevěné posezení to byly jen některé z mnoha návrhů nového altánku, který měl stát ve Smetanových sadech v Šumperku. Zastupitelé nyní rozhodli, že na prázdném místě po původním hudebním pavilonu nebude stát nic.

Muž opravoval tatru. Ta nastartovala a přejela mu nohy

Zranění utrpěl čtyřiapadesátiletý dělník, který v pondělí 26. června v Bludově opravoval vadný startér na nákladním voze Tatra T148. Auto se používá v areálu pískovny.

DOTYK.CZ

Prima vyhodila vedoucího vydání Diváckých zpráv neprávem, rozhodl soud

Obvodní soud pro Prahu 8 rozhodl po třech letech ve sporu mezi televizí Prima a vedoucím vydání jejích Diváckých zpráv Jiřím Fröhlichem. Ten se soudil o neplatnost okamžitého zrušení svého pracovního poměru. Soudkyně obvodního soudu dala Fröhlichovi za pravdu. Rozsudek zatím nenabyl platnost, obě strany se mohou odvolat.

Předvolební speciál deníku: Jak splnila vláda své sliby?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies