Největší zájem byl o populární škvarkovou pomazánku, dobře se ale prodávaly i velikonoční balíčky. Ty obsahovaly například dřevěné zajíce, sáčky na vajíčka, lampičky, květinové zápichy, podložky pod hrneček, svíčky, jarní osení, ozdobená vajíčka, sáčky na svačinu, náramky nebo látkový boxík.

Velikonoční balíčky obsahovaly věnce, ozdoby, svíčky, přáníčka, šperky nebo látkové pytlíky. Nejvíce šla na dračku populární škvarková pomazánkaVelikonoční balíčky obsahovaly věnce, ozdoby, svíčky, přáníčka, šperky nebo látkové pytlíky. Nejvíce šla na dračku populární škvarková pomazánkaZdroj: Vladislav Sobol

„Od lidí z call centra, kteří se za ty roky spolupráce už stali našimi přáteli, to bylo v dnešní nelehké době velmi milé a povzbudivé gesto. Samozřejmě nás mrzí, že jsme se tentokrát nemohli setkat osobně, protože atmosféra velikonočních a vánočních charitativních „snídaní“, které s ČEZ Distribucí pořádáme, je neopakovatelná. Tato podpora a spolupráce znamená pro nás a naše klienty mnohem více než jen finanční injekci,“ poděkoval ředitel Charity Zábřeh Jiří Karger.

Radost a dobrý pocit měli i pracovníci call centra. „Balíčky jsme stihli všem předat ještě před Velikonocemi, takže jejich obsah bude krásným dárkem na oslavu jara pro rodinné příslušníky našich zaměstnanců,“ řekla za organizátory Veronika Sležková.

Vladislav Sobol