Projekt „Vstupenka na NIC“ nabízí veřejnosti možnost podpořit své oblíbené kulturní instituce prostřednictvím koupě imaginární vstupenky v různé hodnotě.
„Rád bych naše příznivce pozval na náš „koncert o ničem“, tedy koncert, který se sice nikdy neuskuteční, ale když si na něj lidé zakoupí vstupenku, může nám výtěžek výrazně pomoci v nelehké době. Podporovatelé mohou zakoupit vstupenku v hodnotě, kterou si sami zvolí. Prodej zprostředkovává server GoOut a nejlevnější vstupenka stojí dvacet korun, nejdražší pak pět tisíc,“ řekl dramaturg Ondřej Procházka.
Za utržený finanční obnos chce šumperský dům kultury nabídnout kvalitnější program v druhé polovině roku, kam se v tuto chvíli přesouvá i velká část narozeninových koncertů ke čtyřicátému výročí od jeho otevření. Odkaz, kde si lidé mohou vstupenku zakoupit, visí na stránkách www.dksumperk.cz a na Facebooku. Lidé, kteří disponují chytrým telefonem mohou pouze nasnímat tento QR kód:
„Máme radost, že se k „Vstupence na NIC“ můžeme přidat. Drtivá většina kulturních zařízení, které spolupracují s tímto projektem se totiž nachází v Praze, Brně a dalších velkých městech. Pouze asi pět zapsaných působí ve městech pod 50 tisíc obyvatel. Jako dům kultury figurujeme v seznamu zatím jako jediní,“ dodal Procházka.
Michaela Horáková,
za Dum kultury Šumperk