Nekonečná smůla sobotínské bratrské dvojice Kupců v autokrosovém mistrovství pokračuje. Bratři přijeli do německého Matschenbergu bojovně naladěni. Na trati, na které jeli poprvé v životě, opět předvedli, že patří k absolutní juniorské špičce, i když bodové zisky tomu zatím kvůli smůle nenasvědčují.

Karel Kupec velmi suverénně vyhrál tréninkové jízdy s deklasujícím náskokem a s průměrnou rychlostí téměř 104 km/h se vyrovnal nejsilnější kubatuře čtyřlitrů. Radomír Kupec skončil třetí, na těsný dostřel 0,2 sekund za Antonym.

V tréninku se bohužel vůbec nedařilo zábřežskému Vítu Nosálkovi, který kvůli prašné trati a špatně signalizujícím pořadatelům přehlédl odstavený vůz a měl děsivě vypadající havárii. Bohužel v tomto duchu se nesl i další průběh závodů a finále junior buggy skončilo hromadnou kolizí osmi aut, kterou způsobili pomalu jedoucí nezkušení závodníci.

V Lučenci na Slovensku pokračoval další podnik ME v autokrosu. Závod byl opět velmi dramatický. Bratrům Kupcům ani Vítu Nosálkovi se moc nedařilo.
Karel ukroutil v prvním měřeném tréninku poloosu, takže nic nenaměřil a druhý trénink, ve kterém zvítězil, už byl vlivem tratě o hodně pomalejší, takže šel do rozjížděk až ze druhé řady. V první rozjížďce skončil třetí, ve druhé druhý a ve třetí vyhrál.

Na start šel nakonec ze druhého místa, ale v první zatáčce jej vyautoval tvrdě jedoucí Matyáš Zeman, který způsobil hromadnou kolizi. Závod byl přerušen a nejhůř to odnesl Karel Kupec, který skončil bez předního kola.

Po opakovaném startu „hodil boudu“ Martina Béki, takže byl závod po druhé zastaven a junioři odjeli do depa.

Tým Karla Kupce provedl téměř nemožné a během 20 minut dokázal auto provizorně opravit, a tak se Karel mohl postavit opět na startovní rošt.

Po startu šel na druhé místo a se špatně fungujícím autem atakoval vedoucího Sekaninu, ten měl ale problém s autem a nečekaně zaklapl těsně před Kájou a ten si za ním zdržel a propadl se. Pak se mu ale podařilo odjet a nakonec dojel třetí a jeho bratr Radomír čtvrtý.

Díky velmi dramatické situaci v junior buggy, kdy se odehrává příliš mnoho nehod, se však Karel Kupec ocitl nečekaně v čele průběžného hodnocení Euraca Cupu.