Marketing organizací UFC i domácího Oktagonu je na perfektní úrovni, tihle lidé umí geniálním způsobem prodat příběhy zápasníků, bojovníků, rváčů, samurajů, koho vlastně chcete. A poptávka neustále roste, ať se vám to líbí, nebo ne.

Jeden takový příběh nyní navíc píše Jiří Procházka. Hrdina z Hostěradic u Znojma pobláznil celý svět MMA. Svými schopnostmi i svou osobností a jedinečným stylem.

„Pokud získá v UFC titul, měl by se stát sportovcem roku,“ má jasno jiná česká zápasnická hvězda z Olomouce Karlos Vémola.

Nebylo by tohle až příliš? Do jaké míry jde o sport a kolik procent úspěchu tvoří show okolo? Tato diskuze jednoho dne bude v zemi fotbalistů a hokejistů naprosto relevantní. Zbývá snad už „jen“ vymýtit z tuzemské scény spekulace kolem dopingu.

Testování nám přece v poslední době docela jde…