Podnik postupně v letech 1998 až 2004 překonal potíže s vysokými pohledávkami vůči státu a začal investovat do výroby i služeb. Pustil se do modernizace a stavby tramvají a železničních kolejových vozidel pro česká města a dráhy, ale i pro zákazníky na Balkáně a Ukrajině. Úspěch má s novou motorovou jednotkou Regionova, která získala dvě prestižní ocenění na veletrhu v Brně. Po letech záporného hospodářského výsledku nastal v roce 2006 obrat a s˙ním i zisk a příprava nutných investic.

Dnes patří firma k největším zaměstnavatelům regionu - jen v loňském roce vytvořila 81 nových pracovních míst. Letos má v˙plánu až dvacetiprocentní růst obratu a chce docílit tržby naúrovni 1,2 miliardy korun. V březnu převzala Cenu města Šumperka v˙oboru podnikání. "Stál jsem u zrodu toho, kdy se firma, orientovaná původně jen na periodické opravy železničních vozidel, začala měnit. Prožil jsem nejhorší dobu, kdy jsme si připadali jak v jeskyni a neviděli světlo na cestu ven. Ale byla tu vůle vkládat úsilí do nových projektů a založit si budoucí perspektivu. Ani v těch nejtěžších obdobích jsem neztrácel vizi a optimismus, že se to podaří," říká generální ředitel Tomáš Ignačák.

Dopravu má v rodině - jeho rodiče se seznámili na železnici a celý život pracovali v dopravě. Přes studium elektrotechniky na VUT v Brně se Tomáš Ignačák k˙oboru vrátil. Nejvíce je pyšný na Regionovu."Je to naše šumperské dítě," říká muž, který je od roku 2003 také prezidentem Asociace podniků českého železničního průmyslu. Pars se podle jeho slov díky úspěchům posledních let postavil na úroveň takových firem, jako je Škoda Plzeň nebo ČKD Vagonka.