Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vypečená reklama na chlebu přinesla podnikateli úspěch

Region - Reklama je všudypřítomná. Denně na nás působí tisíce reklamních sloganů a obrázků. Firmy se předhánějí v tom, kdo vymyslí zajímavější, vtipnější a účinnější reklamu. Richarda Plasguru napadla hodně zajímavá metoda. Reklamu umístil přímo na chléb. A ke všemu jedlou.

1.5.2013
SDÍLEJ:

Richard PlasguraFoto: DENÍK/repro

„Jsou to vlastně hostie s moderní grafikou, které se zapékají na kůrku chleba. Říkáme tomu "pěkně vypečená reklama", říká autor projektu, který ocenila porota soutěže Podnikavá hlava čtvrtým místem.

Většina reklamních etiket na chlebech v České republice je na chléb samotný. Vtip autorova nápadu spočívá v tom, že na chléb umístí reklamy i na jiné produkty.

„Často nám lidé nerozumí a myslí si, že v rámci našeho projektu propagujeme chleba jako takový, ale jedná se o reklamní kampaně na chlebech. Denně se dostanou do oběhu tisíce kusů. Z regálů cestují až do domu spotřebitelů," vysvětluje podnikatel.

Na chlebu tak najdete třeba reklamu na máslo či jiné potraviny. „Nechceme zacházet do extrémů, pneuservis na chlebu asi nenajdete," usmívá se Richard Plasgura.

A kde se vůbec celý nápad vzal? „Před dvěma lety jsem nastoupil jako obchodní ředitel v jedné pekárně. Tam jsem zavedel jedlou etiketu, abych podpořil prodej. Náš chléb měl vlastní logo v podobě etikety z jedlého papíru. Byl tak první svého druhu nejen v České republice," popisuje začátek celého projektu bývalý student Univerzity Palackého. A výsledky byly okamžité.

„Narostl nám prodej a ohlas ze strany veřejnosti byl velmi pozitivní," vzpomíná Plasgura.

Stejně jako ostatní soutěžící, i Richarda Plasguru posunula soutěž Podnikavá hlava zase o krok dále.

„Podnikavá hlava nás popohnala kupředu. Ale nejde jen o soutěž samotnou. Jde o spolupráci s členy Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého a jejich zkušenosti," vysvětluje mladý podnikavec. Pro ty, kteří váhají se přihlásit, má Richard Plasgura jednoduchý vzkaz.

„Nebát se a jít do toho. Soutěž vás donutí konečně připravit podnikatelský záměr a přenést vaše nápady alespoň na papír, kde mají nějakou váhu. Může to být první krok, jak opravdu začít," uzavírá své působení v soutěži pro začínající podnikatele. (kap)

Autor: Redakce

1.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto

Draci začali v Opavě dobře, potom ale nezvládli závěr

Ilustrační foto

Sloučenou školu lidé nevzali za svou, usiluje o lepší pověst

Město strážníkům přidá na výplatě. A stále hledá nové

O zvýšení platů městských strážníků rozhodli šumperští radní. Budou dostávat o tři tisíce korun více než dosud. Město si tak chce městské policisty udržet a také nabrat nové lidi. To se zatím nedaří.

Senior v zatáčce sestřelil Alfu Romeo

Dvě auta se střetla v úterý 17. října po osmnácté hodině mezi obcemi Zábřeh a Rovensko.

VIDEO: Převrácený jeřáb po tragédii stále visí nad vodou

Mimořádně komplikovaným úkolem je vyproštění havarovaného autojeřábu z hrany dolní nádrže přečerpávací vodní elektrárny Dlouhé stráně. Ani pátý den po nehodě práce ještě nezačaly.

Škola v Jeseníku začala učit polštinu. Zájem je velký

Ze dvou stran jej obklopuje Polsko, přesto se žáci z Jesenicka neměli možnost jazyk svých sousedů naučit.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení