VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Známá advokátka čelí stížnostem

MOHELNICE/OLOMOUC - Známá mohelnická advokátka Jana Hamplová čelí několika stížnostem od svých klientů. Ti tvrdí, že právnička udělala v některých procesech chyby a stěžují si na ni proto u České advokátní komory. Hamplová pochybení odmítá.

30.6.2007
SDÍLEJ:

Jana Hamplová čelí stížnostem. Foto: DENÍK/Stanislava Rybičková

Bývalá ředitelka olomoucké pobočky Českého statistického úřadu Jana Jiroušová a zaměstnankyně statistiky Mária Dvořáková žalovaly svého zaměstnavatele pro podezření ze šikanování a diskriminace. Zatímco Dvořáková před týdnem u soudu vyhrála, byť rozhodnutí ještě není pravomocné, Jiroušová spor do konce nedotáhla. Vinu dává právě advokátce, která pozdě podala odvolání a soudkyně řízení zastavila.Na advokátku Janu Hamplovou již Jiroušová podala stížnost. Stejně tak Dvořáková, kterou zase Hamplová i přes vítězství v procesu připravila o možnost domoci se odškodnění za ušlou mzdu. Nejsou jediné, které se obrátily se stížností na právničku na Českou advokátní komoru.

„Chybu udělala, a to zásadní a hned dvakrát. Já jsem se tak nemohla pokusit právně domoci morálního zadostiučinění ani finančního odškodnění. Navíc jsem musela zaplatit náklady řízení protistraně a samozřejmě služby advokátky,“ uvedla dnes již bývalá ředitelka statistiky Jiroušová. Právničce vyčítá, že nejprve chybně v žalobě označila žalovaného, statistický úřad, a poté nedodržela lhůtu pro podání odvolání. O tom, že soudní řízení je pravomocně ukončeno, se Jiroušová podle svých slov nedozvěděla od advokátky, ale teprve poté, co jí soud zaslal zpět důkazní materiály ze spisu. To už bylo usnesení o zastavení řízení několik měsíců pravomocné.

„Po dobu, co mě zastupovala, se zapírala a rušila dohodnuté schůzky. Její jednání neodpovídalo etice advokáta, proto jsem se obrátila na Českou advokátní komoru,“ vysvětlila Jiroušová. Právnička Hamplová ale odmítá, že by jakkoli procesně pochybila. „Když vznikla nejasnost v označení žalovaného, což se stalo až rok od podání žaloby, navrhla jsem, že žalobu podáme znovu. Jiroušová nesouhlasila a požadovala odvolání. To už ale bylo dva dny po lhůtě. Nové podání již podat nechtěla a rozhodla se spor ukončit,“ oponovala advokátka. Na Hamplovou letos podala stížnost i Dvořáková. Tvrdí, že advokátka nereagovala na výzvu soudu a nechala uplynout stanovenou lhůtu, čímž ji připravila o možnost domoci se finančního odškodnění za ušlou mzdu. „Soud ji vyzval, aby doplnila žalobu. Stačila jedna věta, ale ona to neudělala. Já jsem se o tom dozvěděla až ve chvíli, kdy soudkyně pravomocně rozhodla o tom, že můj nárok se zamítá. To už jsem nemohla nic dělat. Nakonec jsem jí vypověděla plnou moc a našla si jiného advokáta, který kauzu dovedl k úspěšnému konci,“ uvedla Dvořáková.

Také v tomto případě advokátka pochybení odmítá: „O tom koneckonců svědčí i vítězný spor. Nároky paní Dvořákové byly ovšem velmi nestandardní a její požadavky na můj čas byly nesplnitelné. Dnes lituji, že jsem zastoupení neukončila a snažila se to zvládnout,“ reagovala advokátka Hamplová.
Bývalá ředitelka Jana Jiroušová a Mária Dvořáková se obrátily na Hamplovou, aby je zastupovala v kauze, v níž poukazovaly na šikanu a diskriminaci na pracovišti statistiky, odkud je před dvěma roky nakonec vyhodili. Soud před týdnem rozhodl, že Dvořáková dostala výpověď neoprávněně. Na advokátku si již vloni stěžoval i Jiří Fibinger, kterého Hamplová zastupovala ve sporu kolem prodeje domu v Olomouci.

30.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Administrativa - Administrativa Administrativní pracovník 30 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby Business Process Controller (Controller obchodních a finančních procesů). Požadované vzdělání: bakalářské. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 30000 kč, mzda max. 47000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Vaše úkoly:, Zmapování finančních a obchodních procesů s cílem jejich zlepšení a zefektivnění, Vyhodnocení procesu zakázky (nabídkové řízení, poptávka materialů, realizace faktur, reklamace, proces fakturace a jiné), Identifikace nesrovnalostí a možných odchylek, definování nápravných opatření, , Váš profil:, SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, Velmi dobrá znalost AJ , Min. 4 roky praxe z oblasti controllingu (výroba/finance) v případě SŠ vzdělání a 2 roky praxe z controllingu (výroba/finance) v případě VŠ vzdělání, Zkušenosti s procesním řízením (úprava stávajících a nastavování nových procesů), Rozhodnost, samostatnost, analytické myšlení, velmi dobré numerické schopnosti, Velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office (Excel), Znalost SAP nebo K2 , ŘP B, , Nabízíme:, Stabilní zaměstnání v perspektivním oboru, Zajímavé platové ohodnocení (jeho výše se odvíjí od zkušeností daného kandidáta), včetně měsíčních a ročních bonusů; příspěvek na jazykové kurzy, volnočasové aktivity, Pružnou pracovní dobu, , V případě zájmu posílejte svoje životopisy v českém i v anglickém jazyce na adresu: myjob.opp@delfortgoup.com, , Jako předmět e-mailu uveďte název pozice., , ODKAZ OHLEDNĚ OCHRANY VAŠICH OSOBNÍCH ÚDAJŮ A PRÁCI S NIMI NAJDETE ZDE: , https://www.delfortgroup.com/cs/kariera/pokyny-k-ochran-dat-pro-uchazece/. Pracoviště: Op papírna, s.r.o., 789 62 Olšany u Šumperka. Informace: Simona Bojková, +420 583 384 571.

Obchod - Obchod Vedoucí prodejny, provozu 22 000 Kč

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách Vedoucí pracovníci v obchodě. Požadované vzdělání: nižší střední odborné. Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 22000 kč. Volných pracovních míst: 4. Poznámka: Dne 4.7.2018 od 9:30 hodin se koná výběrové řízení v budově Kontaktního pracoviště ÚP ČR, M.R.Štefánika 1059/20, Šumperk, přízemí dv.č. 104., , - vstřícné a příjemné chování, , - schopnost vést a motivovat tým,, - rychlé a správné reakce na potřeby zákazníků,, - spolehlivost a zodpovědnost,, - základní znalost práce na PC,, - SŠ vzdělání (maturita/výuční list),, Výhody: stravenky 80 Kč, 5 týdnů dovolené, příspěvek na důchodové připojištění, benefitní cafeterie., Dvousměnný provoz: ranní od 5:30 do 12-14:00 dle rozpisu směn a odpolední nástup v rozmezí dle rozpisu směn od 12-14 hodin s ukončením 21:30 hodin. Pracovní úvazek 32 hod/týden, , Kontakt: telefonicky, e-mailem.. Pracoviště: Penny market s.r.o. - prac. šumperk, Fialova, č.p. 1483, 787 01 Šumperk 1. Informace: Monika Ševečková, +420 724 105 525.

Zdravotnictví - Zdravotnictví Masér, fyzioterapeut 22 500 Kč

Fyzioterapeuti s osvědčením Fyzioterapeut. Požadované vzdělání: bakalářské. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 22500 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: AKTUALIZACE 19.6.2018 !!!, První kontakt osobní!!!, , Požadavky zaměstnavatele:, - vzdělání v oboru !!!!, Náplň práce: funkční vyšetření a rozbory, vlastní cvičení (metody a techniky individuálně nebo skupinově), podává elektroléčebné a jiné fyzioterapeutické procedury, , Zaměstnavatel nabízí:, - možnost dalšího vzdělávání, dovolená navíc, zaměstnanecká strava, zajištění ubytování, výměnné rekreace , , Místo výkonu práce:, - Priessnitzovy léčebné lázně a. s., Priessnitzova č.p. 299/12, 790 01 Jeseník 1, , Zájemci se mohou hlásit: , - zasláním písemné nabídky a stručného životopisu (CV) na e-mail: personalni@priessnitz.cz , - telefonicky na tel. čísle 584 491 127 , - osobně na sídle zaměstnavatele, vila Adelheid, personální v době od 7:00 do 15:00hod. Pracoviště: Priessnitzovy léčebné lázně a. s., Priessnitzova, č.p. 299, 790 01 Jeseník 1. Informace: Radka Vokálová, +420 584 491 127.

Administrativa - Administrativa Administrativní pracovník 15 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci Administrativní pracovník/ce - specialista. Požadované vzdělání: vyšší odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracovní místo je vhodné i pro absolventy., Pracovní náplň:, - běžná administrativní agenda, - komunikace se státními institucemi, - zakládání získaných informací do systému, - zpracovávání dat, apod., - pevná pracovní doba 8.00 - 16.00, Požadavky:, - min. vyšší odborné vzdělání právního/ekonomického směru, - vysoké pracovní nasazení, samostatný a aktivní přístup, schopnost rychlého učení a uplatnění poznatků v praxi, - schopnost týmové spolupráce, - psaní hmatovou metodou výhoda, Nabízíme:, - spolupráci podpořenou zázemím renomovaného EÚ, - odpovídající finanční ohodnocení Práce v rámci příjemného kolektivu, - pracovní benefity (stravenky, příspěvek na spoření, životní pojištění, příspěvek na dovolenou až do výše 20.000 Kč, příspěvky na sport, kulturu a zdraví, apod.), - prodloužení pracovní smlouvy, Kontakt: e-mailem.. Pracoviště: Kubis marcel, mgr. - soudní exekutor, Masarykovo náměstí, č.p. 44, 789 01 Zábřeh. Informace: Petra Syřenová, .


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Olomoucký půlmaraton1. S. Kiprop (Keňa) 1:00:15
7

Vrabcová Nývltová v Olomouci zazářila. Padl i rekord trati

Chorvatská fanynka. Fotbalové MS Rusko 2018
12

Krásné ženy z Argentiny, Nigérie a Evropy. Vyberte nejhezčí fanynku skupiny D

Historicky první jaderná svatba a od císařpána k bolševikům: zhlédněte videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pátek 22. června 2018.

Při srážce náklaďáků se zranili dva lidé

Dvě zraněné osoby a škoda za sto padesát tisíc korun je bilance dopravní nehody, která se odehrála ve čtvrtek 21. června dopoledne v Mostkově, místní části Oskavy. 

Kráska z Peru, Austrálie nebo Evropy? Vyberte nejhezčí fanynku skupiny C

Fotbalové mistrovství světa v Rusku neprovázejí jen nádherné útočné akce a góly, ale i krásné ženy na tribunách či ve fanzónách. Do konce června vám budeme nabízet nejsympatičtější fanynky týmů z každé skupiny. Můžete hlasovat pro vaši favoritku, vítězky pak postoupí do finále, v němž se „utkají“ o pomyslný titul Miss šampionátu.

Zábřeh s novým koučem Rolinkem: Nejdeme na postup

V Zábřehu vědí, jak na rychlé změny. Ještě v neděli 17. června vedl fotbalisty Sulka do posledního utkání sezony trenér Jaroslav Appl.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT