Soutěžící mají za úkol natočit atraktivní videoklip, který bude Jeseník charakterizovat jako zajímavý zimní cíl pro turisty.

„Jeseník jako lázeňské město láká návštěvníky a turisty především v létě. V zimě se většina návštěvníků soustředí na okolní lyžařská střediska, ačkoli i v tomto období má město co nabídnout. Videospoty a jejich tvůrci mají za úkol ukázat světu jedinečnosti zimního Jeseníku a možnosti vyžití nejen pro lyžaře z okolních svahů," sdělila mluvčí Jeseníku Věra Janků.

Soutěž je určena všem kreativcům, kteří si rozumí s kamerou a baví je uskutečňovat neotřelé nápady. Na sběr materiálu a tvorbu spotu mají celou zimu, uzávěrka soutěže je 31. března. Kvalitu klipů bude hodnotit odborná porota, do pořadí vítězné trojice bude moci promluvit i veřejnost prostřednictvím ankety.

„První cenou je deset tisíc korun. Druhá a třetí cena jsou poukazy na služby Priessnitzových léčebných lázní v hodnotě pěti a tří tisíc korun. Přihlášené spoty budou soutěžit také o cenu za nejsledovanější videospot, jehož tvůrce získá 3 333 litrů vody na rok zdarma," doplnila Janků.

Přihlášku do soutěže, její přesná pravidla nebo technické parametry klipů najdou zájemci na webu www.jesenik.org v sekci Filmová soutěž.