Dopravu na mostě řídí semafor a stavbaři dokončují poslední úpravy včetně terénu kolem a dna řeky pod mostem. Po obou stranách má železobetonový most chodníky pro pěší a cyklisty.

Práce budou hotové na konci května, tedy o pět měsíců později, než bylo původně v plánu. Zdržení způsobila velká voda v květnu 2010 a potom nutnost zajistit ochranu chráněnému živočichu - mihuli potoční. Před zimou postavili stavbaři vedle provizorní přemostění, které 20. dubna odstranili

„Už bylo na čase, že most otevřeli; objížďky jsme si užili dost. Nový most je pěkný, teď jen aby vydržel tak dlouho jako jeho předchůdce. Ten byl bytelný. Stavěli ho prý Italové, a když loni bourali, zjistilo se, že v něm nebyl ani kousek armatury. Tchán mi vyprávěl, jak na konci války most hlídali, aby ho Němci nevyhodili do vzduchu,“ řekl Jaroslav Churavý z Leštiny, který spolu s dalšími sledoval stavbaře při práci.

Původní kamenný most z roku 1901 byl už ve špatném technickém stavu, navíc měl jen jeden jízdní pruh. Stavbaři ho odstranili loni v červenci.

„Nám starším pamětníkům je starého mostu trochu líto, patřil k historii obce. A hlavně auta před ním musela zpomalit, zatímco teď máme obavy, že tu budou jezdit jak o závod,“ řekl důchodce z Leštiny Jan Vepřek.