VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na poruchové lince chtěl volající řešit i erotiku

Když někdo volá o pomoc kvůli výpadku proudu, možná se mu v telefonu ozve právě ona. Ivona Novohradská řeší s kolegy v call centru v Zábřehu problémy s distribucí elektřiny ve většině Česka. Najdou se však lidé, kteří si poruchové číslo pletou s erotickou linkou.

30.8.2017
SDÍLEJ:

Ivona Novohradská pracuje jako operátorka v call centru ČEZ Distribuce v Zábřehu.Foto: Deník / Krňávek Petr

V nejvyšším patře budovy v Bezručově ulici se střídají dvě stovky operátorů. Dovolá se sem každý zákazník ČEZ Distribuce, který chce nahlásit výpadek elektřiny, potřebuje zaplombovat rozvaděč nebo zaizolovat vedení na fasádě svého domu. Ivona Novohradská za směnu odbaví okolo tří desítek hovorů a obdobný počet e-mailů a dalších požadavků. Pokud ovšem nenastanou prudké bouřky nebo vánice.

„Při větších poruchách odbavujeme hovor za hovorem. Při nedávných bouřkách na Náchodsku a Trutnovsku bylo ve frontě neustále třicet, čtyřicet lidí. Osobně jsem v ten pátek končila směnu se sto dvaceti vyřízenými hovory,“ popisuje svou práci devětadvacetiletá žena.

V call centru pracuje téměř čtyři roky a za tu dobu dokáže odhadnout, z které částí země člověk volá. Podle způsobu mluvy pozná zákazníky z Ostravska. Lidé z okolí Prahy zase bývají netrpěliví. Během několikahodinové poruchy volají i několikrát a ptají se, kdy už bude závada odstraněna. Jinde mívají obyvatelé opačnou náturu.

„Při předchozí kalamitě na Moravě mi volal zákazník, kterému nešla elektřina skoro dva dny. Ptal se, kdy odhadujeme spuštění. Když jsem mu řekla, že na opravě pracujeme, ale odhad nám technici nesdělili, jen se ze sluchátka zezadu ozvalo: No tak si otevřeme další flašu,“ popisuje jeden z humorných telefonátů operátorka.

Na svém kontě má i méně příjemné zážitky. Třeba, když jí zákazník se zoufalstvím v hlase sdělil, že se asi zastřelí. Jejím kolegům zase opakovaně volal člověk s erotickými požadavky.

„Volal převážně v noci na nepřetržitý provoz. Nejspíš si nás spletl s nějakou placenou linkou. Vedení nás na to upozornilo a doporučilo nám způsob, jak hovor decentně ukončit,“ popsala operátorka s tím, že tento člověk už volat přestal.
Vyřešit se podařilo i problém zoufalého zákazníka.

„Týkalo se to nějakých faktur. Řešila jsem to na více odděleních několik dní, ale povedlo se. Pán mi poděkoval a přežil,“ uzavřela Ivona Novohradská.

Autor: Petr Krňávek

30.8.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Závod Hard v Jeseníku.
1 2

Jesenický Hard koupil nový majitel, zaměstnanci mají obavy

Byt jako investice? Splátky vás vyjdou dráž

Na Jesenicku vyrostlo nové stromořadí

Více než stovka dobrovolníků se sešla v sobotu 11. listopadu pod lázeňským vrchem v Jeseníku.

Vyberte GÓL PODZIMU! Třináct střelců krajského přeboru bojuje o titul

ANKETA / Ve třinácti podzimních kolech krajského přeboru probíhala hlasování o nejlepší gól týdne. Vítězné akce se staly součástí velké ankety o gól podzimu, jehož autora ocení v úvodu další fáze sezony olomoucký Krajský fotbalový svaz.

Bílé Jeseníky zalité sluncem. Takto to teď vypadá okolo Pradědu

FOTOGALERIE / Přípravy na zimní sezonu finišují v lyžařských areálech v Jeseníkách. Nikdo si ale ještě netroufá tipnout, kdy se na svazích budou prohánět první lyžaři. Přírodní sníh se zatím drží pouze ve vyšších horských partiích, kde se už objevili první návštěvníci s lyžemi.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT