Postupně si budou moci lidé prostřednictvím nového systému objednat na určitou hodinu ještě více služeb úřadu.
„Webová aplikace klientovi po zaregistrování umožní rezervovat určitou dobu. Registrace není anonymní, žadatel musí uvést své kontaktní údaje jako je jméno, telefon a e-mail, abychom zabránili zneužívání systému. Zatím to funguje tak, že pracovníci na přepážkách si objednané klienty vyvolávají, ale pracujeme na elektronickém systému, kde na monitoru budou objevovat čísla přidělená při registraci,“ uvedl vedoucí odboru informatiky šumperské radnice Pavel Kouřil.
Nový systém lze zatím využívat pro registr vozidel na odboru dopravy, registraci lze provést prostřednictvím internetových stránek města na www.sumperk.cz v sekci Městský úřad Šumperk kliknutím na Rezervační systém.
„V nejbližší době plánujeme rozšíření rezervací o agendu cestovních dokladů a občanských průkazů,“ dodal Kouřil.