Motoráky přestanou na zdejší nádraží zajíždět o druhém červnovém víkendu.

Spojů bylo málo a jezdily v tak nevhodných časech, že je téměř nikdo nevyužíval.

O čtvrt na čtyři odpoledne přijíždí na liduprázdné štítecké nádraží vlak od Králík. Vystupují z něj dva lidé, o pár minut později se zpět vrací prázdný.

„Někdy jezdíme dva, tři, jindy jezdím i sama. Moc nás nebývá,“ konstatuje Michaela Cagášková, která žlutým motorákem přijela.

Celá scéna působí o to absurdněji, že se na dohled od nádraží rozkládá závod firmy Klein automotive, kde na tři směny pracují stovky lidí. Ti, kteří do továrny dojíždí od Králík, by lokálku naplnili.

Proč vlaky do Štítů téměř nikdo nejezdí a jak by bylo možné lokálku zachránit?
Celý článek si přečtete exkluzivně ve středečním tištěném vydání Šumperského a jesenického deníku. Deník si lze v papírové nebo kompletní elektronické verzi předplatit na www.mojepredplatne.cz.