„Pars nova rozšířila své stávající portfolio, které zahrnuje mimo jiné opravy a modernizace elektrických lokomotiv, pantografických jednotek, dieselových jednotek, osobních i řídicích vozů, také o opravy vozů pro údržbu železničních tratí a trakčního vedení,“ řekl generální ředitel Pars nova Aleš Měrka.

Zakázku na modernizací montážního vozidla traťového vedení získal Pars na počátku roku. Mimo hlavní opravy řemeslníci dosadili nový motor, vyměnili hydromechanickou převodovku, elektroinstalaci, opravili vytápění i podlahu.

„Modernizaci schválil Drážním úřad a vozidlo bylo předáno do zkušebního provozu,“ doplnil Aleš Měrka.

Pars nova následně získala zakázku na opravu dalších dvou vozů pro Prahu a Ústí nad Labem.

V letošním roce slaví firma Pars nova, člen strojírenské skupiny Škoda, jubilejních 70 let od založení společnosti. Výstavba hal společnosti byla započata v roce 1947 a několik let poté byl zahájen provoz dílen pod hlavičkou ČSD.